Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Alle door ons geleverde artikelen (uitgezonderd batterijen en opladers) worden geleverd met 1 jaar standaard fabrieksgarantie, tenzij anders vermeld. Voor batterijen en opladers geldt een garantietermijn van 3 maanden.

Bestellingen worden altijd afgeleverd inclusief factuur. U dient deze faktuur goed te bewaren voor retourneren en garantie! Zonder factuur kunnen er geen artikelen worden geretourneerd en wordt er op deze artikelen ook geen garantie verleend. Bewaar de factuur dus goed.

Defect product binnen de garantie periode

Heeft u een defect product binnen de garantie periode, dan kunt u dit aan ons melden via email. U ontvangt dan een Retour Materiaal Authorisatie ( RMA ) waarmee het product retour kan worden gestuurd voor reparatie of vervanging.
De kosten voor het verzenden naar ons zijn voor rekening van de afzender.
De kosten voor retouren naar de klant en binnen Nederland zijn voor onze rekening.
De kosten voor retouren naar de klant buiten Nederland zijn voor uw rekening en overeenkomstig de normale verzendkosten naar het land van bestemming.

Zonder RMA zal uw product niet worden geaccepteerd en zal naar u worden terug gezonden. De gemaakte verzendkosten zullen wij bij u in rekening brengen.

Defect product buiten de garantie periode

Heeft u een defect product buiten de garantie periode, dan kunt u dit aan ons melden via email. U ontvangt dan een Retour Materiaal Authorisatie ( RMA ) waarmee het product retour kan worden gestuurd voor reparatie of vervanging.
De kosten voor het verzenden naar ons zijn voor rekening van de afzender.
De kosten voor retourneren naar de klant zijn voor rekening van de klant en overeenkomstig de normale verzendkosten naar het land van bestemming.

Zonder RMA zal uw product niet worden geaccepteerd en zal naar u worden terug gezonden. De gemaakte verzendkosten zullen wij bij u in rekening brengen.

De volgende gevallen zijn uitgesloten van garantie:

  • Producten met schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik
  • Producten met vocht- en/of waterschade
  • Modificaties en reparaties, niet door ons uitgevoerd
  • Gebroken displays en schermen
  • Batterijen en accu’s
  • Voedingen en opladers
  • Eindtransistoren in transceivers en versterkers

Heeft u een klacht of suggestie

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lifestylewereld.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.